הידעת?

אל פאצ'ינו היה על הסמל המקורי של הפייסבוק. ב-2007, הפס הכחול עליו כתוב FACEBOOK כלל את פרצופו של בנו של "הסנדק".

הידעת?

"איש המרלבורו", הלוא הוא הקאובוי המפורסם בפרסומות של חברת הסיגריות מרלבורו, מת מסרטן ריאות.

הידעת?

בארה"ב, בן 65 ממוצע צפה בכ-2 מיליון פרסומות טלוויזיוניות במהלך חייו.

כתיבה שיווקית- מה הסיפור של המותג שלך?

כתיבה שיווקית

או במילים אחרות: מה הסיפור של המותג שלך?

כתיבה שיווקית הינה אחד המרכיבים החשובים ביכולת של המותג להתחבר אל לקוחותיו הקיימים/חדשים, במיוחד בעולם של ניו-מדיה ורשתות חברתיות. כתיבה שיווקית היא הרבה מעבר לניסוח ראוי.

היא היכולת לספר את סיפור המותג, ולהעביר את הטון הרצוי, האווירה והכי חשוב – את חווית המוצר שלכם אל הקהל המשתמע שלכם.

"רגע, תחזרו שוב.. קהל משתמע?"

כן. קחו לדוגמא את התוכנית של אופרה ווינפרי. פעם הצצתם בקהל שיושב בתוכניתיה?

הקהל באולפן הינו הקהל אליו היא פונה גם דרך המסכים ובעיקר הינו הקהל שהמפרסמים יודעים שצופה ב"אופרה". מדובר על נשים בוגרות מעל גיל 30, כמעט תמיד אימהות, עם רוב לבן ומיעוט בלתי מורגש של גברים בודדים בקהל. רוב תוכניותיה של אופרה עוסקות בנושאים אליהם הקהל המשתמע יכול להתחבר בקלות. למה לעזאזל הבאתם את הדוגמא הזו?

כי כתיבה שיווקית חכמה, לוקחת בחשבון את הקהל המשתמע של המותג, בונה לו את הסיפור ובוחרת את הטקסטים אשר יצרו אצלו רגש/כאב/חשק/רצון לפעול.

הסיפור שאינו נגמר

כתיבה שיווקית אינה נגמרת בסלוגן או מסר לקמפיין. היא פועלת כל הזמן! החל מניוזלטרים, ניהול עמוד פייסבוק, ברושורים, מודעות, תשדיר רדיו וכו'. היא בונה למותג שפה משלו, עם זהות ברורה וייחודית, אשר פוגשת את קהל היעד ויוצרת אצלו מעורבות והנעה לפעולה.

ב- MIXOOM יודעים שסיפור טוב ונאמן למקור, יכול לעשות פלאים לכל מותג, לא משנה באיזו סביבה או תחום הוא מתקיים. אז, מה הסיפור שלכם?