הבלוג שלנו

איך תקבעו מה תקציב הפרסום הנחוץ לכם?

כבעלי עסק, אתם בטח מתלבטים כמה מהמחזור החודשי שלכם צריך להיות מוקדש לפרסום וקידום העסק וכמובן – כיצד לפזר אותו נכון.

ננסה לשפוך קצת אור על הדילמה התמידית הזו עם כמה כללי משחק חשובים שכדאי שתדעו. כן, גם אלו שהעסק שלהם פועל נהדר ולא חושבים שצריכים להמשיך לפרסם והלקוחות נוהרים לבד.
היי, גם קוקה קולה משקיעה סכומי עתק בפרסום מוצריה, למרות שכל ילד בן 3 יודע ומכיר את המותג.

תקציב הפרסום שלכם צריך להיקבע לפי הנוסחה הבאה:  5% – 10% מהמחזור כולו. נשמע הרבה?

ייתכן, אך פינוי משאבים עבור קידום ופרסום העסק באופן שיטתי, ישמר את העסק שלכם בתודעה של הלקוחות הקיימים, יחשוף אתכם לקהלים חדשים ויעניק לכם פניות והתעניינות באופן שוטף.

את התקציב ניתן להקדיש לפרסום שוטף שלא מבוסס על עונתיות או פרסום בגלים: 3-4 קמפיינים בשנה, תלוי כמובן באופי המוצר ובהתנהגות הצרכנים שלכם.

את התקציב צריך וכדאי למדוד בפרמטרים של "עלות מול תועלת" – מה התוצאות החיוביות בפועל לעומת ההשקעה הכספית שלכם?

רבים מהעסקים שאנו פוגשים, אינם יודעים לעקוב או לאמוד את ההשקעה שלהם מבחינת תוצאות ורבים מהם אומרים משפטים כמו "אני יודע שאני מקבל פניות, לא יודע מאיפה", "אני לא יודע כמה מבקרים יש לי באתר" וכו'. אומדן הנתונים בבקרת הפרסום, חשוב מאד על מנת לנצל את התקציב בדרך האופטימלית ביותר, לחזק את מה שעובד ולהסיר או לשנות את מה שלא עובד באותו ערוץ פרסום אותו בחרתם.

חשוב שתדעו לאמוד את נתוני הפרסום שלכם.

מעקב ואופטימיזציה שוטפת לפרסום שלכם, בין אם הוא מושקע בקידום ברשתות חברתיות, גוגל או אפילו דיוורים ופרסום בעיתונות – הכרחי להצלחת הקמפיין שלכם.

בעזרת כלים דיגיטליים ואנושיים, אנו בודקים הגדרות חשובות בפרסום כגון:

  • האם המסר אותו הפצנו מספיק אטרקטיבי או צריך חידוד?
  • האם הגולשים לאתר שלי מגיעים דרך הטלפון הנייד וכדאי לי להשקיע יותר בפרסום למובייל?
  • כמה תנועה אני מקבל באתר שלי ומה אנשים מחפשים בו?
  • האם מילות החיפוש שאני צריך להופיע בהם בגוגל, באמת מופיעות?

MIXOOM – משרד פרסום דיגיטלי מומחה בניהול תקציב פרסום ואופטימיזציה שוטפת לקמפיינים שאותם אנו מנהלים.

מוזמנים להתייעץ איתנו בכל עת על מנת להפיק את המקסימום מתקציבי הפרסום שלכם ולגייס עוד ועוד לקוחות בתקציב הקיים. 

כותב המאמר: Mixoom Team

הבלוגים הפופולרים ביותר שלנו