הפקה וניהול קמפיינים

תקציב הפרסום שלכם מוכן לפעולה? ב-MIXOOM תוכלו להפסיק לשבור את הראש מול עשרות ספקים ולהפיק קמפיין פרסום 360 הכולל תכנון אסטרטגי, קריאייטיב, פיתוח ותכנות, הפקה ובקרת איכות על הקמפיין שלכם. שנתחיל?

אין דבר שאנו יותר אוהבים מלהוציא למחשבה לפועל. לראות את הרעיון שרקמנו עבורכם במשרד מקבל צורה, חיים וחשיפה לקהלים חדשים. אצלנו תוכלו ליהנות מהנסיון שצברנו בהפקת קמפיינים פרסומיים במגוון ערוצי מדיה, דיגיטליים ומסורתיים, במודל של ONE STOP SHOP, המעניק לכם את כל פתרונות הפרסום להפקת קמפיין פרסומי מוצלח ואפקטיבי.

תכנון

MIXOOM התחילה את דרכה כחברת ייעוץ פרסומי, כך שאנו גם היום שמים דגש על הפן האסטרטגי של הקמפיין שלכם. אנו מבצעים מחקר עמוק על מנת לדאוג שמטרת הקמפיין שלנו פוגשת את המסר הנכון, לקהל היעד הנכון, בערוצים בהם הוא נוכח. זהו השלב החשוב ביותר, אשר אליו מתנקז תקציב הפרסום שלכם.

הפקה

צוות הקריאייטיב והפיתוח שלנו כולל אנשי תוכן, מעצבים ומתכנתים מהשורה הראשונה בישראל, אשר יפיקו בפועל את הקמפיין בכל ערוץ מדיה דיגיטלי – רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, אתרי פרימיום, פורומים, המלצות תוכן וכו' או בערוצים שמרניים יותר כגון: רדיו, דיוור ישיר, עיתונות, שילוט חוצות ועוד, הכל במקום אחד.

רכש מדיה

נסיוננו בתחום המדיה מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מחירים אטרקטייבים ביותר ומגוון "פילרים" בערוצי המדיה השונים. עובדה – הלקוחות שלנו מקבלים יותר חשיפה, יותר מדיה, יותר בונוסים ובקרת הוצאות כשאנחנו הגורם שמנהל את תקציב הפרסום. 

בקרת פרסום 

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בניהול קמפיין, הוא ניהול קמפיין בזמן אמת. ב-MIXOOM אנו דואגים לשלוט בנתוני הקמפיין וביחס ההמרות בפועל, כך שאנו יודעים לנתב את תקציב הפרסום לערוצים האפקטייבים ביותר בזמן שהקמפיין באוויר. שימוש נכון בנתונים מאפשר לנו לקבל את המקסימום מהתקציב שלנו, להסיר או לצמצם תקציב בערוצים שאינם אפקטיביים עבורנו ולהקדיש את התקציב לערוצים שנותנים לנו את מה שציפינו ואף מעבר.  

רוצים לקבל הצצה קטנה על הקמפיינים שביצענו? לחצו כאן!