קידום בגוגל

בניתם אתר חדש או דף נחיתה מתקדם לעסק – השקעתם, אין מה להגיד. אבל עכשיו מתחילה העבודה האמיתית – איך לפלס את הדרך שלכם למעלה בקיר הטיפוס המאתגר של מנוע החיפוש בגוגל? MIXOOM מפשילה שרוולים וניגשת לעבודה!

קידום בגוגל מתחלק ל-2 שיטות קידום עיקריות :

קידום ממומן בשיטת PPC – עלות פר קליק 

השיטה הפופולארית ביותר לקידום במנועי חיפוש, אך היקרה יותר בטווח הקצר. אנו משלמים לגוגל על מנת להופיע במקומות הראשונים (או ב-2 האחרונים בעמוד הראשון – שינוי שקרה לאחרונה) ומשלמים על כל הקלקה ברגע שלחצו על המודעה שלנו. פשוט? רק ברמה העקרונית. על מנת שהקמפיין יוכל לצלוח לטובתנו, עלינו לתכנן ולקחת בחשבון מס' פרמטרים חשובים :

מחקר מילות מפתח – השלב החשוב ביותר בו אנו מחפשים את הביטוי מפתח הרלוונטיים ביותר לתחום אותו אנחנו מקדמים. לכל ביטוי עלות שונה, כך שעלינו להתחשב בגודל התקציב שהקצבנו ובמילות מפתח הרלוונטיות באמת עבורנו. למשל : הביטוי "השתלות שיניים" הוא יקר מאד עקב תחרות גדולה מאד, אך אם נפרסם בביטוי כמו "השתלות שיניים בחיפה" במידה ותחום פועלנו בחיפה, נוכל לקבל עלות זולה וממוקדת יותר.

דף נחיתה ממוקד, ברור, מניע – האם העמוד אליו מגיעים הגולשים קומוניקטיבי ואטרקטיבי לגולשים ויותר מכך – מניע לפעולה ומעודד הרשמה/השארת פרטים/ מכירה/חיוג. בסופו של דבר- אנו נמצאים בשוק רווי מתחרים, כך שעמוד הנחיתה שלנו צריך לעודד את הגולש לפעול – ועכשיו.

לא רק רשת החיפוש – כיום, גוגל מעניק לנו המפרסמים כלים רבים לקידום מעבר לקידום ברשת החיפוש, כגון קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) המאפשר לנו "לצבוע" כל לקוח שביקר אצלנו באתר ולהמשיך לפרסם לו מסרים של העסק שלנו באתרים אליהם הוא ימשיך לגלוש לאחר שהוא ביקר באתרנו. בנוסף, ניתן לפרסם ברשת המדיה של גוגל (GDN) המאפשרת לנו להגיע לאתרים רבים הקשורים לתחומי עניין ופילוח דמוגרפי כגון: אתרים לדתיים, אתרים העוסקים בחינוך, ספורט, או כל נושא אחר שרלוונטי אלינו. תקציב פרסום חכם בקידום בגוגל, מחלק את התקציב בצורה הגיונית בין כל הכלים האלו. ב-MIXOOM אנו מאפשרים לכם ליהנות מניהול אופטימלי של קמפיין ממומן בגוגל, עם מעקב בזמן אמת על תוצאות הפרסום.

 

קידום אורגני SEO – עושים את הדרך למעלה

בעלי אתרים רבים נרתעים מלהשקיע סכום חודשי למקדם אתרים, כיוון שהם אינם רואים את התוצאות בפועל באופן מיידי. זוהי מחשבה שגויה ושכיחה מאד. קידום אורגני נכון של האתר שלכם יעשה פלאים לעסק שלכם כיוון שהוא יאפשר לכם ליהנות ממיקומים גבוהים בעמוד הראשון בגוגל במילות חיפוש רלוונטיות, לאורך זמן וללא תשלום פר הקלקה!

כמובן, שכל מקדם אתרים אמין וטוב יאמר לכם שהדרך לשם ארוכה ומפותלת, אך על ידי עבודה עקבית ועם "יד על הדופק", אין ספק שתוכלו למצוא את עצמכם מקבלים טראפיק גדול מאד ואפקטיבי, אפילו יותר מזה שבקידום ממומן, כיוון שהגולשים הגיעו אליכם בצורה "טבעית". קידום אורגני נכון הינו קידום שמבוסס על כמה מרכיבים חשובים :

מחקר ביטוי מפתח – אילו ביטוי מפתח יניבו לנו את התוצאות הרווחיות ביותר לעסק שלנו? מומלץ לבדוק מהם ה-10 ביטויים הרלוונטיים ביותר עבורנו בשלב הראשוני ולבנות עבורם אסטרטגיית קידום ברורה, על מנת לספק תוצאות בשלב יחסית מוקדם.

מחקר שוק מתחרים – אילו מתחרים נמצאים כיום בעמוד הראשון ומדוע הם שם? מה הם עשו נכון כדי להגיע לשם? יש לנו כלים דיגיטליים רבים שיכולים לפרק לנו את הגורמים שבזכותם המתחרים שלנו נהנים ממיקומים גבוהים, מה שילמד אותנו לא מעט, כיצד גם אנחנו נוכל לטפס למעלה באותם ביטויי מפתח.

תוכן, תוכן, תוכן – כתיבת מאמרי קידום לאתר באופן שוטף יאפשר לנו להצביע לגוגל על המומחיות של האתר ומדוע עליו להפנות את הגולשים שלו לאתר שלנו בעת שהם מחפשים שירות מסוים אותו גם אנחנו מציעים. מאמרים נכונים כתובים בפסקאות, עם כותרות נכונות בצמצום מילות המפתח הרלוונטיות לביטוי אותו אנו מקדמים. כתיבה של לפחות 4 מאמרים בחודש לאתר בבלוג שלכם, הינו בגדר חובה לכל אתר שמעוניין לקדם את עצמו בצורה אורגנית.

קישורים חיצוניים – מרכיב סופר חשוב בדרך בה גוגל סורק את האתר שלכם ומחליט כיצד לדרג אותו. קישורים חיצוניים הם הפניות של אתרים אחרים אל האתר שלכם, כאשר ככל שהאתר המפנה רלוונטי לתחום העסק שלכם, הקישור חזק יותר בעיני גוגל. למשל: אם אנחנו צלמי אירועים, קישור ממאמר באתר של אולם אירועים, ייחשב כקישור מצוין. הפקת קישורים חיצוניים לאתר שלכם הינה אסטרטגיה בפני עצמה, אך גם אתם תוכלו להיעזר בעצמכם בספקים או הלקוחות שלכם ולבקש מהם שיפנו קישור לאתרכם.

אופטימיזצית האתר והגדרות SEO במערכת ניהול התוכן – גוגל מדרג את האתר שלכם גם לפי פרמטרים כגון: התאמת האתר למסכים שונים (רספונסיביות), משקל האתר, זמן טעינת העמוד, הכותרות (titles) של העמודים, תיאור (meta description) של העמוד, תגיות ועוד. הגדרות נכונות של האתר יאפשרו לכם לעשות צעד גדול קדימה מבחינת הדרך בה הקלתם על גוגל לסרוק את האתר שלכם.

מעוניינים בקידום אורגני/ממומן בגוגל? אנחנו מוכנים שתאתגרו אותנו! צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר.