הבלוג שלנו

מה זה שיווק מחדש ולמה אתם פשוט חייבים אותו

דמיינו שהייתם יכולים "לתעד" כל לקוח שביקר אצלכם באתר, בין אם הוא רכש או עדיין לא, גולש חדש או גולש חוזר, והייתם יכולים "לעקוב" אחריו לכל אתר שהוא יבקר בו בהמשך? נשמע כמו חלום מתוק של כל בעל עסק נכון? אז אפשר להפסיק לדמיין. שיווק Remarketing או בשמו העברי "שיווק מחדש" הינו אחד הכלים שצברו הכי הרבה תאוצה בשנתיים האחרונות ועסקים רבים מגלים את כוחו ויכולתו המוכחת בשכנוע לקוחות חדשים לרכוש דווקא מהם. העיקרון של שיווק מחדש פועל כך:

בעזרת הטמעת קוד (פיקסל) באתר שלכם, אנו בעצם "צובעים" כל לקוח שמבקר באתר – עם אפשרות לצבוע לקוחות שביקרו בדף מסוים או בכל דפי האתר. הפיקסל נותן לנו אפשרות להפיץ מסרים באמצעות באנרים ומודעות טקסט ברחבי האתרים בהם יבקר אותו לקוח שביקר אצלכם.

כיום, כל פלטפורמת פרסום שמכבדת את עצמה מאפשרת רימרקטינג למפרסמים. הכלי שימושי במיוחד בכל מה שקשור לרשתות חברתיות, כאשר במידה ויש לכם חנות מכירות אונליין, מומלץ להשתמש ברימרקטינג דינמי המאפשר לכם לפנות מחדש לקהל שביקר במוצר כלשהו באתרכם ולהציג לו מסרים מותאמים לפי המוצר אותו הוא חיפש!

כמובן, שגם ניתן לבצע רימרקטינג בצורה מעולה בגוגל וברשת המדיה שלה, כך שעל מנת שתוכלו להפיץ את המסרים לקהל המבקרים שלכם, תצטרכו לפתוח חשבון גוגל adwords. הכלי נחשב לאפקטיבי מאד משום שהוא מאפשר לנו לראשונה לשמר את תודעת הלקוחות שהתעניינו בשירות שלנו ולהמשיך להפיץ להם מסרים כאלו ואחרים על מנת לשכנע אותם. ניתן להקים את הבאנרים דרך הממשק הידידותי של גוגל כמודעות פשוטות יותר המבוססות על טקסט ותמונות, או למתקדמים והמשקיעים ביניכם – על ידי עיצוב כ-18 גדלים שונים עם המסר אותו תרצו לשגר לקהל היעד שלכם. 

רימרקטינג נוסף ויעיל במיוחד שאנחנו ממש ממש אוהבים, הוא רימרקטינג מתחרים בגוגל. כן, זה מותר ומקובל. אנחנו מבצעים אותו על כתובות אתרים ספציפיות, כך שהגולשים שביקרו באתרים אלו, יחלו להיחשף למסרים שלנו. 

בסופו של דבר, המטרה ברימרקטינג היא שהמאמץ הכספי והפרסומי שלנו להיחשף ללקוחות חדשים, ייצור לנו מאין רשימת לקוחות רלוונטיים שכבר נחשפו אלינו והביעו עניין כלשהו, כך שאנו נוכל לפנות אליהם שוב ושוב במסרים משכנעים ושנהפוך אותם ללקוח "בשל".

אם אתם בעלי אתר ומעוניינים בקמפיין שיווק מחדש ברשת המדיה של גוגל או פייסבוק – נשמח לייעץ ולעזור לכם להתחיל. צרו איתנו קשר כאן למטה!

 

כותב המאמר: Mixoom Team

הבלוגים הפופולרים ביותר שלנו