הבלוג שלנו

אם לא תבדקו, איך תדעו? ארבעת כללי ברזל במדידת אפקטיביות הפרסום שלכם

אם אתם לא עושים את הפעולות הבאות, אתם לא עושים שיווק דיגיטלי נכון. נקודה.

להקים קמפיינים זה החלק הקל. אבל לעקוב, למדוד ולשפר את תקציב הפרסום שלכם והאפקטיביות שלו – זה החלק היותר מאתגר ומעניין.

הנה 4 כללי היסוד במדידת איכות הפרסום שלכם.

מדידה של שיחות טלפוניות מהאתר / דף נחיתה / מודעות שלכם.
פעם, לפני הרבה שנים, כשעוד הפרסום בעיתונים היה בשיא, נתקלו המפרסמים בשאלה – איך אני יודע כמה שיחות היו לי?
בדיגיטל – זה קל! פשוט חברו מס' ייעודי לקמפיינים ולאתר ותדעו בדיוק כמה לידים קיבלתם, סגרתם, או נפגשתם. כי טלפון = ליד לכל דבר ועניין.
יש המון חברות שמספקות את השירות הזה בעלויות נמוכות בחודש עבור הקו. אנחנו למשל מספקים לכל אחד מלקוחותינו מספר ייעודי ומדיד.
זה טוב לנו, זה טוב להם, זה טוב לכוווולם.

אתם בטח שואלים את עצמכם מה הן הנקודות הצבעוניות המוזרות והמרוחות האלו. קוראים לזה HEATMAPS או בעברית "מפות חום" וזה הכלי שיעזור לכם להקליט, כן ממש להקליט את הביקורים באתר שלכם, לראות על איזה כפתורים או מקומות הגולשים שלכם אוהבים ללחוץ ואילו לא ובסופו של דבר להבין את חווית המשתמש באתר שלכם. עוד שאלות שיכולות לקבל מענה – מדוע אחוזי הנטישה גבוהים ואיזה חלקים באתר חלשים ביחס לאחרים? מה ניתן לשפר ומה גורם או לא גורם לאנשים להשאיר לכם פרטים. תתחילו עם חשבון חינמי ב-https://www.hotjar.com תודו לנו אחר כך.

טוב, זה כבר כלל ברזל. אבל לא כולם עושים את זה וכמה חבל.
"עמוד התודה" הינו העמוד אליו (אמורים) להגיע לאחר מילוי פרטים באתר שלכם או רכישה.

למה הוא כל כך חשוב בכלל? 
כי אנו מטמיעים בו פיקסלים של גוגל, פייסבוק או כל ערוץ אחר ובכך נוכל לספור המרות, לדעת מהיכן כל ליד הגיע ולהפנות את התקציב שלנו לאן שבאמת כדאי לנו. זה מאסט! ואם אתם לא עושים את זה עדיין – בעיה. מהר מהר לפני שנספר עליכם.
וטיפ קטן: אל תסתפקו בטקסט משעמם וגנרי בעמוד כגון: "תודה שפניתם אלינו, נחזור אלייך בהקדם" בורינג! נסו משהו כמו: "איזה כיף שבאתם! קיבלנו את הפנייה שלכם ואנחנו לא יכולים לחכות לדבר איתכם" / "אנחנו על זה ואיך שאנחנו מתפנים – תקבלו מאיתנו שיחה". הלקוח יחכה לשיחה מכם. תסמכו עלינו בזה.

כלי ניתוח האתרים המוצלח של גוגל (והחינמי יש לומר) עדיין שומר על כוחו כספק המידע האמין והגדול ביותר לגבי התנהגות הגולשים באתר שלכם. הטיפים שלנו: קשרו אותו לחשבון גוגל אדוורדס שלכם – תפיקו תובנות ששוות זהב. עבדו עם UTM וכך תדעו בדיוק מה כל קמפיין שלכם הניב בפועל. עבדו עם GOAL למדידת שיחות מהאתר או דפי הנחיתה שלכם והכי חשוב – בדקו את אחוז הנטישה מדף הבית וזמן השהייה. נתון זה יספק לכם את התשובה לגבי חווית המשתמש או איכות הטראפיק שמגיע לאתר שלכם.

כותב המאמר: Mixoom Team

הבלוגים הפופולרים ביותר שלנו