הידעת?

אל פאצ'ינו היה על הסמל המקורי של הפייסבוק. ב-2007, הפס הכחול עליו כתוב FACEBOOK כלל את פרצופו של בנו של "הסנדק".

הידעת?

"איש המרלבורו", הלוא הוא הקאובוי המפורסם בפרסומות של חברת הסיגריות מרלבורו, מת מסרטן ריאות.

הידעת?

בארה"ב, בן 65 ממוצע צפה בכ-2 מיליון פרסומות טלוויזיוניות במהלך חייו.

מה זה שיווק מחדש ולמה אתם פשוט חייבים אותו?

דמיינו שהייתם יכולים "לתעד" כל לקוח שביקר אצלכם באתר, בין אם הוא רכש או עדיין לא, גולש חדש או גולש חוזר, והייתם יכולים "לעקוב" אחריו לכל אתר שהוא יבקר בו בהמשך? נשמע כמו חלום מתוק של כל בעל עסק נכון? אז אפשר להפסיק לדמיין. שיווק Remarketing או בשמו העברי "שיווק מחדש" הינו אחד הכלים שצברו הכי הרבה תאוצה בשנתיים האחרונות ועסקים רבים מגלים את כוחו ויכולתו המוכחת בשכנוע לקוחות חדשים לרכוש דווקא מהם. העיקרון של שיווק מחדש פועל כך:

בעזרת הטמעת קוד (פיקסל) באתר שלכם, אנו בעצם "צובעים" כל לקוח שמבקר באתר – עם אפשרות לצבוע לקוחות שביקרו בדף מסוים או בכל דפי האתר. הפיקסל נותן לנו אפשרות להפיץ מסרים באמצעות באנרים ומודעות טקסט ברחבי האתרים בהם יבקר אותו לקוח שביקר אצלכם. הכלי הזה שייך לגוגל ולרשת המדיה שלה, כך שעל מנת שתוכלו להפיץ את המסרים, תצטרכו לפתוח חשבון גוגל adwords. הכלי נחשב לאפקטיבי מאד משום שהוא מאפשר לנו לראשונה לשמר את תודעת הלקוחות שהתעניינו בשירות שלנו ולהמשיך להפיץ להם מסרים כאלו ואחרים על מנת לשכנע אותם

בסופו של דבר לבקר בעסק שלנו או להרים את הטלפון ולהתעניין ברכישה. דבר זה חוסך גם כסף לא מבוטל משום שהוא יוצר מאין רשימת לקוחות רלוונטים שכבר הגיעו אלינו ושאנו יכולים לפנות אליהם שוב ושוב מבלי לחפש אותם כל פעם מחדש.

אם אתם בעלי אתר ומעוניינים בקמפיין שיווק מחדש ברשת המדיה של גוגל – נשמח לייעץ ולעזור לכם להתחיל. צרו איתנו קשר כאן למטה!