fbpx

הבלוג הכי דיגיטל שיש

אם אתם לא עושים את הפעולות הבאות, אתם לא עושים שיווק דיגיטלי נכון. נקודה. להקים קמפיינים זה החלק הקל. אבל לעקוב, למדוד ולשפר את תקציב הפרסום שלכם והאפקטיביות שלו – זה החלק היותר מאתגר ומעניין. הנה 4 כללי היסוד במדידת איכות הפרסום שלכם. מדידה של
  כולם יודעים שהדרך של כל עסק לגדול היא שימור, שימור ועוד פעם – שימור לקוחות. היכולת לגייס עוד ועוד לקוחות בתוספת הלקוחות הקיימים, הופכים כל עסק לריווחי יותר, גמיש יותר ובעל תזרים טוב יותר לאורך זמן. בין אם אתם עסק שנותן שירותי B2B בריטיינר,
כתיבה שיווקית או במילים אחרות: מה הסיפור של המותג שלך? כתיבה שיווקית הינה אחד המרכיבים החשובים ביכולת של המותג להתחבר אל לקוחותיו הקיימים/חדשים, במיוחד בעולם של ניו-מדיה ורשתות חברתיות. כתיבה שיווקית היא הרבה מעבר לניסוח ראוי. היא היכולת לספר את סיפור המותג, ולהעביר את הטון
כבעלי עסק, אתם בטח מתלבטים תמיד כמה מהמחזור החודשי שלכם צריך להיות מוקדש לפרסום וקידום העסק וכמובן – כיצד לפזר אותו נכון? ננסה לשפוך קצת אור על הדילמה התמידית הזו עם כמה כללי משחק חשובים שחשוב שתדעו, כן, גם אלו שהעסק שלכם פועל נהדר ולא מרגישים

הבלוגים הפופולרים ביותר שלנו

בואו נטיס את העסק שלכם!

מלאו פרטים ואנחנו על זה.