fbpx

הבלוג הכי דיגיטל שיש

ניהול מוניטין – כך תדחקו תוצאות שליליות בגוגל מאמר אורח: דניאל זריהן המוניטין של העסק הוא הנכס החשוב ביותר שלו. אם המוניטין נפגע בשל כל סיבה שהיא, סביר להניח שהלקוחות הקיימים יעזבו את העסק, שהלקוחות הפוטנציאליים לא יהפכו להיות לקוחותיו בעתיד, שהעסק לא יצליח
  המדריך המלא ל- Disavow Links Tool מאמר אורח מאת: דניאל זריהן דמיינו את המצב הבא: אתם נמצאים באירוע ואחד מהאנשים שהגיעו אליו מחליט, בשל סיבות אלו או אחרות, להיצמד אליכם ולנסות להפוך להיות "חבר" שלכם. אתם לעומת זאת, לא מרוצים במיוחד מהעניין ורוצים
אם אתם לא עושים את הפעולות הבאות, אתם לא עושים שיווק דיגיטלי נכון. נקודה. להקים קמפיינים זה החלק הקל. אבל לעקוב, למדוד ולשפר את תקציב הפרסום שלכם והאפקטיביות שלו – זה החלק היותר מאתגר ומעניין. הנה 4 כללי היסוד במדידת איכות הפרסום שלכם. מדידה
  כולם יודעים שהדרך של כל עסק לגדול היא שימור, שימור ועוד פעם – שימור לקוחות. היכולת לגייס עוד ועוד לקוחות בתוספת הלקוחות הקיימים, הופכים כל עסק לריווחי יותר, גמיש יותר ובעל תזרים טוב יותר לאורך זמן. בין אם אתם עסק שנותן שירותי B2B
כתיבה שיווקית או במילים אחרות: מה הסיפור של המותג שלך? כתיבה שיווקית הינה אחד המרכיבים החשובים ביכולת של המותג להתחבר אל לקוחותיו הקיימים/חדשים, במיוחד בעולם של ניו-מדיה ורשתות חברתיות. כתיבה שיווקית היא הרבה מעבר לניסוח ראוי. היא היכולת לספר את סיפור המותג, ולהעביר את
כבעלי עסק, אתם בטח מתלבטים תמיד כמה מהמחזור החודשי שלכם צריך להיות מוקדש לפרסום וקידום העסק וכמובן – כיצד לפזר אותו נכון? ננסה לשפוך קצת אור על הדילמה התמידית הזו עם כמה כללי משחק חשובים שחשוב שתדעו, כן, גם אלו שהעסק שלכם פועל נהדר ולא
דמיינו שהייתם יכולים "לתעד" כל לקוח שביקר אצלכם באתר, בין אם הוא רכש או עדיין לא, גולש חדש או גולש חוזר, והייתם יכולים "לעקוב" אחריו לכל אתר שהוא יבקר בו בהמשך? נשמע כמו חלום מתוק של כל בעל עסק נכון? אז אפשר להפסיק לדמיין. שיווק

הבלוגים הפופולרים ביותר שלנו

בואו נטיס את העסק שלכם!

מלאו פרטים ואנחנו על זה.